lauantai 5. lokakuuta 2013

Saturday

Pari viikkoa sitten lähdin Helsinkiin Auralla ja Mikolle yökyläilemään. Mentiin Pressaan Ruudolfin ja Karri Koiran keikalle. Pakko mainita, että rakastuin tähän Karri Koira - Timanttisade , vaikken mikään suuri Koira-fani olekkaan. Mun rakkaus näitä uusia lemppareita Prinssi Jusufia ja Mustaa Barbaaria kohtaan kasvoi ihan hulluna. Kyllä toi James sulatti sydämen, kun se haahuili yksin kirjottaen tekstaria ja pysähty sopivasti kohdalle ja sano silmät pyöreenä, "moi" :) wää. Tosiaan, Musta Barbaari - Salil eka salil vika , on ollut mun suosikki ihan julkaisustaan lähtien. En oo vieläkään kyllästynyt siihen ja kuuntelen sitä päivittäin useita kertoja. Hahahah se on mahtava! 
Mutta asiasta toiseen. Mulle pitäis ens viikolla saapua postissa pari kivaa tyttöjuttua, laitan sillon uutta postausta muutamista meikeistä mitä oon nyt ostellut ja tietty niistä tilauksista! En meinaa pysyä pöksyissäni. Mun sisäinen ja piilevä tyttömäisyyteni on näköjään tulossa kovaa vauhtia ulos. O ou. Ehkä se johtuu siitä, että oon huomannut joutuneeni tatuointikierteeseen. "Yhden kun ottaa, niin se ei jää siihen". Ei tainnut jäädä mullakaan. Ens kuulle on jo uusi tatska-aika varattuna. Tatuoinnit on melko poikamaisia, joten ihan hyvä että se tyttömäisyys alkaa sitten nousta kompensoimaan näitä jätkämäisiä leviä mun ihossani. Mutta seuraava tatuointi on kyllä melkosen tyttömäinen, ei mitään lohikäärmeitä tai vastaavia niinkun Eino arvuutteli. Hahah. 
Siirryn nyt ruokapöydän ääreen (mmmm) ja odotan, että Laura pääsee töistä, mutta tähän loppuun pari kuvaa meitsin huoneesta! Morjons. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Yes please, leave me a message.