perjantai 11. lokakuuta 2013

Onneton blondi

Ahoy. Mun perjantaihin on kuulunut kaikenlaista. Jalkojen jäätymistä kello viiden jälkeen aamulla töihin kävellessä (legginssit jalassa, go Saija........) , tosi järkyttävää väsymystä, sain tapella pitääkseni silmät auki. Vatsa- sekä selkäkipua, pahoinvointia, kiukkua, kirosanoja, itkua, hengenahdistusta, tahtoa piiloutua. Mun itsetuntoni koki taas kolauksia, pitäis vissiin opetella vähän kovemmaks mimmiks. Näytän varmaan semmoselta ämmältä, mutta kun joku sanoo jotain mulle henkilökohtaista niin siinä saa sitten pidätellä itkua. Kohtasin tänään hyttysiä, hyppyhämiksiä, koskin vahingossa etanaan ( hyi 666), olin siis sienestämässä! Puoliämpäriä suppilovahveroa oli saalis. Reippaasti vähemmän kuin viime sunnuntaina, nyyh. 
Säikähdyksiä säikähdyksien perään, mököttämistä, häpeämistä. Mua ärsyttää se, että en oikeesti osaa olla pitkävihanen. Vaikka joku loukkaa mua syvästi, oon hetken päästä säälimässä tätä tyyppiä sen takia, että oon sille niin kylmä. Liian kiltti, liian kiltti, vaiko ylipäätänsä kaikkien ihmisten tossun alla? Voi herranjestas. 
Tää asia on nyt onneksi sovittu ja voin mennä hyvillä mielin nukkumaan. 
"Kun kaikki menee pieleen, paista pannukakku". Vaan minäpä leivoin siskoni kanssa juustokakun. Huomenna pääsee sitä herkuttelemaan serkkusirkukseen. Toivottavasti on superkivaa. Toivottavasti teilläkin on. Pus. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Yes please, leave me a message.