lauantai 2. toukokuuta 2015

Ennenaikaista mummoutumista

Mulla on ollut tässä kolmen päivän vapaat ja voisin jatkaa sitä putkea oikein mielelläni, mutta huomenna on raahauduttava töihin. 
Oltiin vapunvietossa Lahdessa tyttöjen kanssa ja alottelujen aikana olin vielä ihan innoissani, mutta kun koitti lähtö baariin, väsähdin. Lähdettiinkin Sonjan kanssa jo yhdeltä kaksin taksilla nukkumaan ja muut tuli perässä neljän aikoihin. Laura halus vaan laittaa kokoajan Haddawayn soimaan, hahahaha en kestä. Mä muuten ajoin Lahteen ja takaisin ja se oli ihan kamalaa. En tykkää yhtään ajaa autolla varsinkaan tommosia pitempiä reissuja. Hyi olkoon. Että semmosta mummoutumista. 
Nyt on tosiaan lauantai ja mä nautiskelen hiljaisuudesta yksin himassa. Kävin äsken suihkussa, tein dippiä, pesin kukkakaalin ja avasin muumilimutölkin! Avasin myöskin sportstreamin ja aloin katsomaan Sevilla - Real Madrid peliä. Että tällainen leppoisa lauantai. 
Kävin tänään pikkusen shoppailemassa Lauran kanssa ja mun mukaani tarttui Carlingsilta mekko ja Bikbokilta hame. En koskaan käytä hameita ja harvemmin mekkojakaan, joten nää ostokset yllätti mut itsenikin! Tuli vaan semmonen fiilis, että nyt vois yrittää alkaa käyttämään hameita. Weird. Ne mulle tilatut kengätkin oli vihdoin saapuneet Cartsuun ja nyt voin huoletta ottaa kesän vastaan, kun on uudet Vanssit, Jippii!  Ostin myös tossa yks päivä uudet bikinit. En oo moniin vuosiin ostanut bikineitä. Oon saattanut ostaa pelkän yläosan, mutta nyt ostin koko setin! Ja siis oon ihan ihmeissäni, että ne oli vielä ihan hyvännäköiset mun päällä, jee! Ja hankin vihdoinkin sen käsimatkatavaralaukun Citymarketista. United Colors of Benettonin -laukku oli sopivasti alennuksessa. Joten mä olisin oikeestaan ihan valmis lähtemään Barcelonaan! Mutta joo, tänään ostin myös sairaaaaaaaaan söpön lampun. Oon ollut jo pitkään vailla pöytälamppua, koska mua ärsyttää iltaisin pitää päällä kattolamppua. Nyt löysin oikein mainion yksilön Hemtexiltä ja olen iloinen.  
Meen muuten parin viikon päästä ottamaan tatuointia ja siitä tulikin mieleeni, että vielä jonakin päivänä aion tatuoida Sergio Ramoksen pelinumeron ihooni. Mutta se ei ole aikeinani vielä tällä kerralla :D Mitä aion nyt ottaa? Se jääköön vielä salaisuudeksi.
Mä siirryn nyt omaan petiin lämpimän peiton alle ja yritän huomenna mennä tosi virkeenä ja ilosena töihin, vaikka ihan vaan vaihteen vuoksi. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Yes please, leave me a message.