keskiviikko 15. huhtikuuta 2015

Kenkiä ja naamaongelmia

Eilen itkin mun keskelle nenää syntynyttä finniä ja tänään pahakarma iski ja mun naamani oli aivan punaisella ihottumalla. Metsässä pyöriminen aiheuttaa mun naamaan jokaisella kerralla tommosen mukavan allergisen reaktion. Tällä naamalla en siis jaksanut lähteä ihan liikaa minnekkään muualle kun äiteelle, minne Laurakin saapui kahvittelemaan. Ne punaiset läiskät ei oo kovinkaan nätti näky ja sitten, kun niitä kelaa kokoaika niin ne vaan kutiaa vieläkin pahemmin (peukku ylös). Se on mukava, että se tulee suoraan naamaan eikä voi harkita mitään muuta paikkaa..... 
Päätin sitten kuvata noi kengät joista kerroin täällä! Ja myöskin mun uudet sukat, jotka tilasin samalla noitten Vanssien kanssa. 
Nää Pumat taisin ostaa ihan Kookengästä. Vanssit ja sukat ostin mielestäni Junkyardista ellei mun muistini pahastikin petä.
Nyt siirryn katsomaan leffaa! Adios.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Yes please, leave me a message.