lauantai 9. toukokuuta 2015

"Parikymppisenä on sinun aikasi kokeilla, tehdä jotain hölmöä ja ennen kaikkea oppia virheistäsi. YOLO"

Kuuntelen just Bassoradiota mun uusista kajareista, jotka ostin aikalailla hetken mielijohteesta. Koska Siru oli ostamassa itelleen uusia ja noi oli niin hitsin valkoset ja söpöt. JA mä myös tarvitsin kaiuttimet, koska edelliset lahjoitin mun pikkuveljelle. Kuuntelen himassa kokoajan musiikkia ellen katso telsua. Ja tän läppärin kajarit on aika kälyset, joten noi tuli enemmän kun tarpeeseen.
Mä luin MyCosmosta , että parikymppisenä pitäs käyttää rahaa kokemuksiin eikä tavaroihin. Ja se on ihan hitsin hyvä vinkki. Päätin, että jatkan mun "EI heräteostoksille"-linjaa ja alan säästään rahaa, kunnes keksin jotain tosi fiksua. Ajattelin myös, että nyt täytyy ottaa itteensä niskasta kiinni ja lähtee täältä himasta jonnekkin. Esimerkiksi maanantaina aattelin mennä pelaan jalkapalloa pitkästä aikaa!HHHujaa! 
Ps Kuulin, että nyt on pisamat muotia! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Yes please, leave me a message.