lauantai 27. huhtikuuta 2013

Valivalivali

It's saturday! Tosin tänään ei tapahdu mitään erikoista kuten ei eilenkään. Tää viikonloppu menee vielä löhöten, koska mun kuukauden alkomaholilakko loppuu vasta vappuna. Kurkku alkaa parantua, mutta oikea korva on kokoaika lukossa. Huoh. Menetän kohta hermot meidän auton radion kanssa. Kuka dorka myöntää omistaneensa sen aiemmin? Joku on kiinnittänyt sen liiman avuin ja väärään kehikkoon ja tunkenut väliin hiekkapaperia ettei se vaan ikinä irtoa =)))))) kiitos. Työkaveri teki eilen töitä 8h putkeen, kun käytti kaikki tauot sen radion repimiseen. Eikä se vieläkään irronnut. Sitten tilasin puhelimeen uudet kuoret ja jonkun kahen euron leffan. Oon venannut niitä kuoria innosta piukeena kun en enään kestä noita vihreitä. Eilen saapui paketti, jossa oli vain elokuva............ "Kuoret tulevat erikseen" WÄÄÄ MUTTA MILLON??? Maailma koettelee taas hermoja. Ja nään edelleen ihan ihmeellisistä ihmisistä rakkausunia. Huhhuh. Nekin sais olla totta. 
Mutta on mulla jotain positiivistakin asiaa. Kuten vanhat kaverit. Yleensä ihmiset välttelee jopa katsekontaktia ettei tarvi keksiä puhuttavaa, en tiedä miksi. Mutta abclla törmäsin yhteen tuttuun ja olin ihan varma, että henkilö ei mua enään muista. Mutta se vetikin pitkän katsekontaktin ja moikkasi ilosesti! Olis kiva jos kaikki tekis niin, ei tartte tulla kyseleen kuulumisia jos se on niin vaikeeta, mutta moikata voi! Nyt meen etsiin tohon mun fillarin renkaaseen sitä korkkia kun joku idari on sen pöllinyt. HEIDO! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Yes please, leave me a message.