torstai 11. huhtikuuta 2013

Terveisiä sängyn pohjalta

Enpä ole ennen postaillut puhelimella, mutta kerta se on ensimmäinenkin. En välttämättä pääse kirjottelemaan nyt kahteen viikkoon, koska luultavastikkin vain makaan ja olen nälissäni. Kotiuduin eilen sairaalasta. Mulla leikattiin ihan vaan nielurisat, mutta pelkäsin tätä silti oikein kunnolla. Menin osastolle jo aamu seitsemäksi ja kituuttelin monta tuntia pedissä, koska leikkaus tapahtui vasta kolmelta iltapäivällä. Leikkaussaliin mentäessä huomasin tuttuni ja sen, että unilääkäri oli komea. Sitten nukahdin ja myöhemmin heräsin heräämössä ja olin onnellinen, että leikkaus oli ohi. Sain toisen silmäni avattua ja valo häikäisi pahasti, huomasin kuitenkin että leikkaavalääkäri oli käynyt parturissa. Ihmettelin myös kovasti, kuinka olin päätynyt leikkauspediltä takaisin sänkyyn. Kaikki meni hienosti enkä herännyt kesken leikkauksen vaikka olin sitä pelännyt. Nyt ongelmana on se, että kahteen viikkoon ei saa syödä kunnon ruokaa ja olen jo nyt aivan nälissäni. Hemmetin ruokaohjelmat ja mainokset saa mut kärsimään! nyyh....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Yes please, leave me a message.