maanantai 1. huhtikuuta 2013

Now the season ends, You say we're better off as friends

Happy monday. Alkaa jo vähän kuumotteleen se ens viikon nielurisaleikkaus. Täytyy keksiä siihen asti mahdollisimman paljon kaikkea tekemistä, että en ehdi ajatella sitä. Huomenna olis tiedossa iltavuoro, eikä vois vähempää kiinnostaa. Tänään kävin pelaamassa jalitsua pitkästä aikaa Parolassa poitsujen kanssa. Pelattiin jotain pikkusia poikia vastaan ja ne oli hieman raskaita. Joku sattui mainitsemaan mun nimeni ja sen jälkeen mua kutsuttiinkin soijaksi. Kiitos paljon, niiden lasten huumori on taas vähän jäljessä. Vanha juttu, god damnit. Äsken söin taas banskua ja jäisiä vattuja! namnam. Pitäs lähteä kauppaa kohti ja hakea evästä, mutta ei yhtään kiinnostaisi. Haluaisin vaan mennä nukkumaan vaikka kello lähenee vasta kuutta. Ainiin, äiti toi mulle eilen vielä yhden uuden lippalakin! Jee, se on söpö. Ja lahjoitin mun Ponkesin sinisen pipon pikkuveljelle, koska kyllästyin eikä se enään näytä kivalta mun päässä. Nyt meen tekeen uusia sämpylöitä, koska mun eiliset sämpylät meni päin pyllyä! (muistakaa tarkistaa hiivan viimeinen käyttöpäivä) .... HEIPA! 
Ps. Näin muuten ihan mahtiunta. Päihitti jopa unen jossa seurustelin Snoop Doggin kanssa! Sergio Ramos suuteli mua ennen Suomi - Espanja ottelua. Olispa ollut enneuni, puspus! Hitto, kiitos oikeesti mun mahtavasta mielikuvituksesta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Yes please, leave me a message.