perjantai 18. tammikuuta 2013

Yeah yeah, I miss you all

Tän päivän pakkaset sai mut haluamaan takaisin Barcelonaan. Miten tää mun ikävä sitä paikkaa kohtaan tuli näin viiveellä? 
Mulla on ikävä sitä porukkaa ja meidän kotia. Vaikka se kylmä olikin. Ikävöin jopa niitä kylmiä suihkuja aamuisin. Ikävöin Einon ja Nikon aamupaloja sekä viiniä, mikä iskettiin pöytään heti aamusta. Ikävöin Lotan ostos-esittelyjä, Sannin tanssahtelua ja molempien lauleskelua. Mulla on ikävä mun ja Marin paniikkia Manoloa kohtaan. Oikeestaan Dannya kohtaan. Mulla on ikävä sitäkin. Mulla on ikävä Maria. Ja Allua Uuden Vuoden aattoa seuraavana aamuna. Mulla on ikävä krapulakaveri Emiliaa. Vaikea valita mitä siitä eniten ikävöin. Mulla on niin kamala ikävä koko ihmistä. Ikävöin Kreettaa niin paljon, että alan itkeen kun mietin koko muijaa. Mulla on ikävä jopa Kirstenin kännistä hihitystä. Ikävöin sitä koira-rassua, jonka selkäranka oli pahasti vääntynyt ja meinasi mennä mukkelismakkelis. Mulla on ikävä Nevermindia ja "uno cerveza". Mulla on ikävä MANOLOA!!!!!1 ja "one pina colada". Ikävä Manolon vessaa vaikka lukkoa ei ollutkaan. Ikävä mun ja Lotan vessapaperiryöstöä. Ikävä yötä Manolossa vaikka paikka oli suljettu. Ikävä venäläisiä skeittaripoikia. Ikävä Emilian ja Vitaliksen ihanaa suhdetta, kun kumpikaan ei ymmärrä toisen kieltä. Ikävä sitä englannin kielen sönkötystä. Ja suomenkielen opettamista Romanille, "ylävitonen"! Ja "joojoo, ei kiinnosta". Mulla on ikävä Samia ja Villeä. Ikävä jokaista katua millä satuin kävelemään. Ikävä Uuden Vuoden aattoa vaikka olikin kuumetta. Ikävä San Miguelia ja Estrellaa. Ikävä sitä tyhmää kultahammasjäbää, joka sanoi mun nenää söpöksi ja halusi haukata sitä. Ikävä keskikaljua (NOT). Ikävä mun ja Marin roskienvienti-reissua keskellä yötä, joka kesti varmaan tunnin. Ja taksilla tultiin takaisin. Ikävä mäkkireissua baareilun jälkeen. Ikävä ekan illan känniä kello 17.00 yhden Mojiton jälkeen. Ikävä kolmen peiton alla nukkumista Emilian kanssa. Ikävä Nikon ja Kreetan vieressä nukkumista. Ikävä Emilian herätystä, "Saija? GOOD MORNING STARSHINE"! Ikävä Einon ja Nikon vuoronperäistä rojahdusta meidän päälle. Ikävä mun, Marin, Kreetan ja Emilian kasaa. Ikävä sitä, kun Eino pelasti mut kasan alta ahtaanpaikankammon yllättäessä. Ikävä shoppailureissuja. Ikävä salasyöntireissua kesken baari-illan kera Kreetan ja Marin. Ikävä niitä tyhmiä rusinoita joka paikassa. Ikävä vikaa iltaa ja itkukohtausta Manolon edessä. 
Mulla on hillitön ikävä KAIKKEA sielä. 

4 kommenttia:

  1. Noni tällaset postaukset pois sitte ihan samantien!! Tässähän ihan herkistyy (vaikka ihan vähän nauroin uuden vuoden aamu -kohdalle, mua taidettiin vähän kaipailla jo sillon hehe :D)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. HAHA, no oli hirvee huoli tuutko sä enään takasin! :D

      Poista
  2. kiitti saija, itken täällä ihan ku joku pikku lapsi :D

    VastaaPoista

Yes please, leave me a message.