sunnuntai 27. tammikuuta 2013

My new favorite, Joska

Huomenta! Terkkuja kurkkukivulta ja kauhealta väsymykseltä. Mun piti eilen lähteä kamujen kanssa hallitsemaan Alebaaria, mutta miten kävikään. Mä olin porukan selväpää, mutta mukana menossa siltikin. Ei olis pitänyt lähteä mukaan, koska löysin mun elämäni rakkauden, tää on kohtalo! PAKKO OLLA. Lääh. Kohdattiin myös nuoreksi naamioitunut vanha herra, enkä tiedä yrittikö se iskeä mua vai Teroa? Mielenkiintoisia ihmisiä sitä aina kohtaakin. Esim. Mikko L (hahahaha ala-asteella se oli mulle aina Mikko Äl), sitä on aina yhtä mielenkiintoista tavata. Se on ihana, pus. Ja Pete, mun kestosuosikki 4ever! 

Palataan viime torstaihin. Lähdettiin Joonan ja Onnin kanssa Suistoklubille. Kuten jo aiemmin olen maininnut, tulivat Jätkäjätkät meitä sinne viihdyttämään. Valehtelematta voin sanoa, että se oli paras keikka mitä oon Suistolla kohdannut. Ainakin tähän mennessä. Enkä tälläkään kertaa voinut välttyä rakastumiselta. Asa, mmmmmmmmmmmmmmm. Siitä ei tarvitse mitään edes sanoa. Mutta kaikkien niiden Jätkäjätkien joukosta mun silmääni pisti yksi erityinen ihanuus! Joska Josafat, sainko silmiäni susta enään ollenkaan irti? EN. Jäbän ääni lumosi mut 100-0. Sydämet silmissä mennään. 
Aivan mahtava keikka. 
Uuden levyn biisit oli sairaan hyviä, levy lähteekin siis tilaukseen heti huomenna! Uujee! 
Torstaina alotin työt päiväkodissa. Ainakin kaksi ensimmäistä päivää on ollut aivan mahtavat ja lapset on kivoja! Hih. 
Ja vajaan kahden viikon päästä olis tiedossa näköjään nielurisaleikkaus. FFUUUU. Pelottaa. 

Perjantaina mun piti kuskata mun äiteetä ja kumppaneita. Lähdettiin "käymään" Parolassa sukulaisten luona ja kaljoitteluksihan se meni. Auto jäi pihaan ja keppanaa kurkkuun! Napattiin serkku kainaloon ja lähdettiin Parolan paikalliseen. Hetken kuluttua herra poliisi astui sisään ja kipitti heti kyselemään meidän papereita..........  Juotiin yhdet ja lähdettiin taksilla kohti kotia.

Nyt meen jatkamaan kipuilemista ja väsyilemistä. Heipa! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Yes please, leave me a message.