maanantai 7. tammikuuta 2013

Vähä läppändeerust

Ajattelinpahan tulla päivittämään tätäkin paikkaa turhanpäiväisillä jorinoilla. Emilia lähti tänään inttiin ja tuntuu kuin se olis lähtenyt jonnekkin todella kauas. Munkkikutsua odotellessa mummoseni! 
Ville tuli eilen moikkaamaan meitä Hämeenlinnaan ja esiteltiin maan mahtavin Parola. Sekin lähti tänään inttiin ja vei mun ihanat nahkarukkaset mukanaan :----( miten pärjään ilman niitä? Ehkä mä saan ne kahden viikon päästä, jos sinne asti jaksan odottaa. 
Menkää te kaikki vaan inttiin kun mä jään himaan miettiin puolityöttömänä, että mitäs helvettiä sitä seuraavaksi? Jos jollain on mulle töitä, huuda HEP! Nyt on ainakin aikaa suunnitella koulujuttuja ja työkuvioita. Kunpa mun syliin vaan ilmestyisi kasa rahaa! AINIIN , kävin tänään ottamassa uudet reiät korviin. Eihän se nyt mikään ihmeellinen juttu nykypäivänä ole, mutta kunhan kerroin! Ja oon niistä innoissani, vaikka äsken vielä korvat painoikin tonnin verran (:(:(:
Nyt mun täytyy pakata kassi ja raahata tää ghettobooty salille. MOI! 
Ps. Tässä mä taiteilen itselleni "vittu kiitos"-syömäalustaa ravintolassa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Yes please, leave me a message.