keskiviikko 28. marraskuuta 2012

Nyt tarkenee

Mahtavuutta, nyt vaan maa täyteen lunta! Tein eilen jo tän talven ensimmäisen lumiukon. Jos mietitte, että mistä mä sitä lunta revin niin auton päältä tietenkin. Mulla ei näköjään ollutkaan mitään ongelmia tän vapaapäivän viettämisen kanssa. Hienosti siivosin koko huoneen (ei ole mun tapaistani) ja maksoin liudan laskuja. Ja tietty laitoin pyykit narulle, koska se jäi mun hommakseni. Kuvasin myöskin nämä mun talvitakit niin kun lupasin. Molemmat on Ideaparkista hankittu, punainen Cubuksesta ja ?ruskea? New Yorkerista. Toi punasen takin huppu on ihan sairas, kun sen laittaa päähän näyttää siltä että päässä olisi karvaHATTU? Ei huppu. Ei se mitään, tykkään siitä silti. Tykkään molemmista, iiih! Mutta säästän tota punasta takkia kunnon paukkupakkasia varten, koska se on hitusen paksumpi. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Yes please, leave me a message.