torstai 29. marraskuuta 2012

Johan mua nyt koetellaan

Hyi, hyi ja vielä kerran hyi. Eilen satuin imuroimaan huonettani ja yhtäkkiä tökkäsin kohtaan missä on ilmeisesti majaillut yksi meidän kahdeksanjalkaisista ystävistämme. Pian sieltä kipitti pieni, karvainen mutta vikkelä sellainen suoraan meitsiä kohti. Ensimmäisenä teki mieli oksentaa ja pelkäsin, koska en tiennyt miksi se ryntää just mua päin. Yleensä ne viilettää viittäsataa toiseen suuntaan. Hetken steppasin paikallani ja sain liudan kylmiäväreitä. Sitten imuroin sen, elävänä. En voinut hetkeen koskea koko imuriin, koska pelkäsin sen tulevan jotakin kautta ulos. 
Nyt meidän kisuli toi linnunpoikasen ovelle niin coolina jätkänä ja meinasin saada sätkyn. >:( 
Ja nyt menee hermot vielä enemmän kun kuulin, että Yölinnun juhlakonsertti on peruttu, koska Simo on kuumeessa ja ääni ei kulje plaaplaa. Ei sitten mennä kuuntelemaan vaikka tätä oli odotettu. Oon niin pettynyt, vaikka minkäs sille voi jos kipeeks tulee.................. fucking karma sanon minä. 666 
Ps. Eilen oli helmet pakkaset enkä varautunut kun lähdin lenkille. = Jalat paleltui ja niitä sai lämmitellä koko hemmetin loppuillan. god damnit.
Mua alkaa myös kyrpimään näitten kuvien järkyttävä laatu. Just sayin'

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Yes please, leave me a message.