tiistai 27. marraskuuta 2012

Hola hola!

Ja näin pärähtää käyntiin uusi blogi nopeammin kuin uskoinkaan. Mulla oli suuria vaikeuksia saada mun käyttäjänimi vaihdettua, koska ensin siinä näkyi myöskin mun sukunimi. Ja sitä en jaksa täällä mainostaa vaikka oikein hyvä nimi onkin. Kuten huomaatte, on otsikko, osoite sekä ulkoasu muuttuneet hillitympään. Nyt mulla on kiire kuivaamaan mun hiuksiani, koska Siru noutaa mut juurikin ja lähdetään hakemaan äiteelle synttärikakku. Mamma täyttää tänään vuosia, hihi. Okei, en ikinä kutsu sitä mammaks, hyi. Mother ja mutteri ovat aika kovassa käytössä. 
Imuroin just mun huoneeni eikä tänään ole edes siivouspäivä, mitä hemmettiä? Vaihdoin myöskin lakanat. Mikä on ihanampaa kun puhtaat lakanat ja jouluvalot joulun alla, looooooove it. Päätin myös sen, että toi meidän Pyrypallero ei saa mennä mun sänkyyn ellei siinä ole päiväpeitto päällä. Aamuisin löydän mustia karvoja jopa suustani, koska toi ryökäle jättää niitä jälkeensä melkoisen kasan. 
Kohta kokkailen luultavasti makaronimössöä, koska äiti uhkasi tehdä makaronilaatikon. Ja minähän en jostain syystä siedä kyseistä ruokaa. Kumma juttu, että mössö menee, mutta laatikko ei. 
Niin ja ajattelin huomenna kuvata uuden ihanan talvitakkini, minkä ostin Ideaparkista viikonloppuna. Lähdettiin tosiaan ostamaan Eikalle lomavaatteita Barcelonaa varten ja meikäläisen matkaan tarttui takki, alusvaatteita ja viinipullo. Naaaami. Alan myös stressata sitä, löytävätkö vanhat lukijamuruseni tämän blogin puolelle? Hope so. Kaikki aikanaan. 

2 kommenttia:

  1. khii, meiksi stalkkeroi sua täällä uudessakin blogissa jihaa :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jee hyvä! outoo kirjotella tänne eikä sinne vanhaan =(

      Poista

Yes please, leave me a message.