torstai 29. tammikuuta 2015

Elämälle järjestystä, kiitos

Heippaaaaaa! Ajattelin vaan tulla kertomaan, että mulla on kauhee tatska- ja matkakuume. Semmosia kuumeita pitäs todellakin välttää, kun on matti kukkarossa. Goddamnit. 
Tää työttömänä oleminen on tosi tylsää ja en tosiaan tajua miten jotkut pystyy nauttimaan tästä. Toisaalta tosi lepposaa ja rentoo, mutta alkaa ahdistaa, että kohta ei oo minkäänlaista järjestystä ja mun elämästä tulee pelkkää nukkumista, kahvia ja salkkareita. Haha. Mut onneks mulla on ens viikolla työhaastattelu, pitäkää pliis peukkuja pystyssä. Mä todellakin haluaisin sen työn! Ja oon varmaan ensimmäistä kertaa ihan tosissani innoissani jostakin työstä. Mutta kerron siitä sitten enemmän, jos tärppää! 
Sunnuntaina olis tarkoitus lähteä teatteriin kattoon Saikkua kiitos. Pitkästä aikaa. Oon varmaan ihan natiaisena viimeks ollut kattomassa jotain näytelmää. Pitäis kai alkaa enemmän harrastaan tommosta. Jos olis massii, jos olis massiiiiiiii. Voiks mitään jännää enään tehdä ilman rahaa? Kaikki maksaa, boooooooring. 
MMMeeeh. Taidan avata töllön ja kaivautua sohvanpohjukoille. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Yes please, leave me a message.