tiistai 26. marraskuuta 2013

Haastehommeleita tylsyyteen

CHALLENGE
1. Kerro pari asiaa itsestäsi ja päiväsi kulusta.
2. Vastaa haasteen kysymyksiin.
3. Poista yksi kysymys ja keksi tilalle uusi.
4. Haasta mukaan bloggareita, joiden blogeja luet.

Pari asiaa itsestäni: Rakastan nukkumista ja unia. Rakastan myös saunomista, voisin tehdä sitä vaikka joka päivä tooosi monta kertaa. 

Päivän kulku: En ole vieläkään noussut sängystä ja kello on jo vartin yli 11. Kiitos kuuluu kylmyydelle. Kohta aion nousta, ehkä. Niin, ja tänään on vapaapäivä. Taas. 
Kysymykset

1. Millaisia blogeja luet?
- Luen mielelläni tuttujen blogeja. Pidän myös blogeista, jotka ovat saman tyylisiä kuin minä. Ja kuvat on selkeitä ja isoja.

2. Minkä kirjan olet lukenut viimeksi? 
- En pahemmin lue kirjoja. Viimeisimmän kirjan taisin lukea parisen vuotta sitten, kun sain käsiini Tove Janssonin kirjan, Kuka lohduttaisi Nyytiä?

3. Mihin maahan matkustaisit, jos sinulla olisi mahdollisuus matkustaa minne haluat?
- Mä tahtoisin Australiaan, mä tahdon mä tahdon mä tahdon! 
4. Mitä erilaista tulet tekemään tällä viikolla?
- Juhlin äidin 50v synttäreitä. Ajattelin myös leipoa sille jotain mitä en ennen ole leiponut. Tiedä sitten vielä mitä. 

5. Minkä elokuvan/teatteriesityksen olet katsonut viimeksi?
- Käytiin Lauran kanssa viimeks tosiaan kattomassa Bad Grandpa! WUHUU. Menkää kattoon se. 

6. Paras tapa viettää viikonloppua?
- Mä tykkään vähän kaikenmoisista viikonlopuista. Välillä on tosi kiva olla kotona, saunoo ja katsoo elokuvia. Mut sit joskus on kiva lähtee rillutteleen tonne kaupungille. Tosin Hämeenlinnan yöelämä on niin kälynen, että oikein pahaa tekee lähtee sinne tuhlaamaan rahojaan. Tykkäisin myös tehä jotain jännää ja erilaista, keksiä jotain muutakin tekemistä kun lusmuilu ja ryyppääminen. 
7. Tämän vuoden kohokohta?
- No mun kummitytsy Olivia syntyi tammikuussa, pus. Ja Pauliina pyysi mua sen pienen kummiksi, joten mulla on jo ensivuodenkin kohokohta selvillä! Hih. Myös Barcelonan reissu oli tosi odotettu juttu. JA SE ETTÄ MÄ NÄIN SERGIO RAMOKSEN, HALOOOOOO! TAJUUTTEKO?!?!?!? Elämäni mies. AH. 
8. Kuka on elämäsi tärkein ihminen?
- Tää on ihan tyhmä kysymys, koska mun perheenjäsenet esimerkiks on kaikki ihan yhtä tärkeitä. Super tärkeitä. Kuten kaikki ihanat ihmiset, jotka kuuluu mun elämään paljon ja tekee mut iloseks, surulliseks, onnelliseks ja vaikka mitä! 

9. Hankinta, jonka tekisit heti jos raha ei olisi esteenä?
- No mulla nyt ei oo mitään semmosta välttämätöntä asiaa, mikä pitäis saada. Jos tosiaan rahaa olis kun roskaa, niin ostaisin äiteelle ja iskälle talon. Sit voisin muuttaa jo jonnekkin omilleni uudelleen. 
10. Mitä juttuja kannat aina matkassa mukana?
- Mä en ihan hirveesti tykkää kantaa mukanani laukkua, kassia tai muutakaan kannettavaa. Mut AINA mulla on mukana, rahapussi/ajokortti ja pankkikortti, kotiavaimet ja NENÄLIINOJA. Koska mun nenä vuotaa 24/7. 

JEH. Siinä ne. Haastan kaikki tähän. Olkaa hyvät vaan. 

1 kommentti:

Yes please, leave me a message.