perjantai 14. joulukuuta 2012

Kipeehammasboogie

Terve, terveisin hammaspotilas. Taas on aikaa vierähtänyt siitä kun oon viimeksi kirjoitellut, mutta tässä on ollut kaikenlaista meininkiä etten vaan ole kerennyt! sorgen. 
Viime sunnuntaina lähdettiin kohti Tallinnaa. Joo, minä joka pelkään laivoja lähdin sitten iloisin mielin paatille. Onnekseni matka meni melko vakaasti ja muistan vain yhden pikku keikutuksen. Tallinnassa pyörimiselle ei jäänyt mitään ihan hirveitä aikoja, joten mukaan tarttui vain takki, mekko ja uusi vesipiippu, hihii! (jee barcelonaan jää enemmän rahulia). Reissu oli mukava ja tekis mieli laivailemaan uudestaan. JA TÄHÄN VÄLIIN HURRAAJEE SITIKKA ON READY!!1 Kohta lähdenkin sitä murusta noutamaan. Jeejee! 
Mä oon tässä ressannut mun kipeää hammastani jo muutaman vuoden. Tosin se on kipeä vaan silloin tällöin. Eilen sit pistin elämän risaiseks ja varasin hammaslääkärille ajan. Joka oli tänään kello kaksitoista. Menin itku silmäkulmassa vastaanotolle ja olin varma, että nyt mennään juurihoitoon niin lujaa. Mutta sitten, mitä kuulenkaan "ootko sä ihan varma, että se on tää hammas? ei tässä oo ees reikää" wtf...... Mä oon ollu niin varma siitä asiasta niin pitkään kun muistan. Ei siinä sit, se otti vanhan paikan pois ja laitto uuden tilalle.... mikä järki taas? Sanon vaan, että saatana666 jos oli väärä hammas. Nyt mun poski lerpattaa kuin bulldogilla konsanaan. Kunhan saadaan toi typerä maailmanloppupäivä pois alta niin voin keskittyä tulevaan Barcelonan matkaan täysillä :) Ja olis helmi kun löytäisin mun matkavakuutuskortin jostakin... hmh. 
Pakko myös mainita, että kävin viime viikolla Lauran, Suskun ja Miikkan kanssa katsomassa Salkkareitten uuuuuiik kauhuleffan. Painajaínen merellä. Kyllä pelotti lähtee ite laivalle sen jälkeen!!1 NO EI. Maksoin siitä shaibarista vajaat 12 euroo. Okei mitä muuta olis voinut odottaa Salkkareilta? 
No mutta nyt on pakko laittaa buranaa nassukkaan ja lähteä Sitikkaa noutaan! MORJONS. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Yes please, leave me a message.