tiistai 25. joulukuuta 2012

Joulu on ihana

Eilinen oli kiva. Vietettiin Joulua iskän luona ja pääsin oikein ulkosaunaan. Ihanuutta. Vieressä ammotti myöskin avanto, mutta en uskaltautunut vielä pulahtamaan. Lupaan, että ensi kerralla sitten! Oikeastaan, odotan sitä ensi kertaa jo oikein innolla. Sain lahjaksi sen kaikkien haluaman olohaalarin. Nyt ei himassa tarvitse kahta kertaa miettiä mitä päällensä pukee kun paleltaa. Kiitos Siru! hihi. Rämpytti sai läjäpäin autoaiheisialahjoja. Poliisiautoja, roska-auton, parkkihallin, autotkirjan ja hippipakun. Ja vielä paljon muuta. Ei mikään ihme, että ensimmäisiin sanoihin lukeutui , AUTO. Ja koska puin mun haalarin päälle, ei Rasmus luottanut enään parkkihallin korjaamista mulle. Kai mä näytin ihan liikaa vauvalta sen makuun. 
Kotona sitten mulle iski pelko siitä, että kaikki mun kuvat jonakin päivänä katoaa tämän mäsän tietokoneen mukana. Nappasin siis 200 tärkeintä kuvaa ja pistin kehitykseen. Jollei tää kone ennen hajoa, niin seuraavaksi laitan muut mukavat muistelokuvat kehitykseen. Haluan muistella vanhana matamina näitä kaikkia ihania ihmisiä mun ympärillä.
Vielä kaksi tuntia ja pääsen taas syömään jouluruokia, tällä kerralla äiskän tekemiä. Olisin nukkunut vielä ikuisuuden, mutta mutteri soitti että meeppä laittaan uuni päälle. Kiitti, olis voinut soittaa vaikka Jermulle. 
Kai se on isosiskon velvollisuus. 
Mutta kivaa Joulunaikaa teille ja hurjaa uutta-vuotta, jos en sitä ennen pääse jorisemaan! MOI :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Yes please, leave me a message.