tiistai 19. maaliskuuta 2013

Tietokone lahoaa

Mun tietokoneeni on aivan lahoamispisteessä. Hädin tuskin jaksan tätä enään edes avata. Mutta nyt kerran kun avasin niin päätin tulla teitäkin tervehtimään. 
Mitä mun elämääni kuuluu? Njaa a. Ei kurjuutta kummempaa. Palasin takaisin töihin, olen ravannut hammaslääkärissä (eikä vieläkään auta), täytin KAKSIKYMMENTÄ ja olin kummitytsyn ristiäisissä, pusu sille pikkuselle. Ensi viikonloppuna koittaa taas Tallinnan-reissu. Lähdetään vähän niinkun synttäriristeilylle. Koska meillä hönösisaruksilla on kaikilla syntymäpäivät peräkkäin. Hankin myös cruiserin, kiitos Saaralle, Sonjalle ja Hilmalle lahjakortista! JEE. Nyt voin rikkoa polvet ja pääni (: Mä oon niin kade Marille, joka lähtee pian kaheks viikoks Barcelonaan. Ota mut mukaan! En haluais jäädä tänne kakan keskelle. Tänäänkin joku punapäädorkkis näytti mulle keskaria, vaikka vilkutin jo ylihyvissä ajoin kääntyväni.... ämmä. Jaksa enään olla mukava muille, kun saa vaan paskaa niskaan ja keskareita. Mua odottaa myöskin nielurisaleikkaus kolmisen viikon päästä. Pelottaa jo nyt. 
Mun täytyy nyt lähteä nukkumaan, että jaksan aamulla herätä tienaamaan rahaa. Josko vaikka joku päivä mäkin pääsisin lähtemään Barcelonahoodeille. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Yes please, leave me a message.