sunnuntai 24. helmikuuta 2013

Morot täältä!

Heihoi, elossa ollaan edelleen. En tiedä mikä musta on imenyt kaikki mehut. Mä vaan nukun kokoaika ja vaikka kuinka lupasin olla nukkumatta, niin ei se vaan onnistu. Nukkuminen on mun mielessäni kokoajan. Huoh. Eilenkin loikoilin sängyllä pitkän aikaa ja mietin jaksanko lähteä katsomaan Offroad kisoja vai jäänkö nukkumaan. Onneksi lähdin kuitenkin kisoihin vaikka meinasinkin nukahtaa pystyyn. Sen jälkeen Hepa otti mut oman Offroadautonsa kyytiin ja pisti menemään pihassaan. Se oli kivaa! Mäkin haluun ajaa tommosta, vaikka olinkin melkein pisut housussa kun yks auto veti mukkelismakkelis. 
Tässä on ehtinyt taas tapahtua kaikenlaista vaikka oonkin vaan nukkunut. Mun päiväkotiura tyssäsi viime perjantaina ja palaan takas töihin ansaitsemaan rahaa. Josko mun stressi taas hetkeksi loppuisi? (not, nyt se vaan pahenee) Oon kyllä aikamoinen tuuliviiri näitten juttujeni kanssa. Huomenna alkaa myös amitsuihin haku ja musta on outoo hakee -97 kanssa samaan aikaan. Huomenna sitten pistetään hakuja pikkuveljen kanssa kilpaa. Saa nähdä mihin aloihin ja paikkoihin päädyn. Vielä on mietinnän alla :D Iiks. Nyt yritän nostaa perseeni penkistä ja tehdä jotain muuta kun nukkua tai istua koneella! Heido. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Yes please, leave me a message.